Turtles and Cucumbers

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

www.turtlesandcucumbers.bloggagratis.se

Av Anna - 3 september 2009 22:11

Så detta blir roligt, nu kan jag välja mellan två saker. Fortsätta skriva på den forna som nu heter www.turtlesandcucumbers.bloggagratis.se eller använda mig av den gamla adressen www.onesmileandatinytear.bloggagratis.se som ni är på nu men som är en ny användare. Satan vad klockrent! Vi får se vad som händer, hade fixat värsta snygga bilderna till den gammelnya men här har jag 100 nya bilder att lägga upp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 17 september 2009 18:40

Som ni läste i förra inlägget fick ni veta att jag skulle fotas, ni fick dock inte veta att Theodor skulle vara med för det blev som så. Han fick följa med, dock var det väl något jag fick ångra lite då Theodor blev irreterad på en hund. Såklart bö...

Av Anna - 16 september 2009 12:49

Blir lite förvirrade över min statistik på bloggarna, har fortfarande ca 40 stycken om dagen på min blogg http://onesmileandatinytear.bloggagratis.se där jag knappt skriver, inte för att jag skrivit mycket här heller men hade ändå bara 15st besökare ...

Av Anna - 15 september 2009 18:21


  R.I.P Patrick      Du kämpade i hela 20 månader och förlorade aldrig hoppet, kommer inte bara minnas dig som en underbar skådelspelare utan också en äkta kämpe!     ...

Av Anna - 15 september 2009 17:07


Idag var en såkallad tabbe-dag. En dag som går ut på att göra bort sig totalt! Började dagen med att lägga fem ägg i byxfickan som tillhörde våra skrattduvor, dessa skulle slängas vilket jag också var på väg att göra men tydligen måste jag ha ångrat ...

Av Anna - 9 september 2009 19:59

Tjenixen folket, idag fick jag göra fästingpremiär. Hittade en grymt stor fästing på Theodors nosparti, har faktiskt aldrig sett en sådan stor förut. Typiskt fästingar att gömma sig där det är lång päls! Känner mig stolt över min insats, Theo tyckte ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards