Turtles and Cucumbers

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Anna - 16 september 2009 12:49

Blir lite förvirrade över min statistik på bloggarna, har fortfarande ca 40 stycken om dagen på min blogg http://onesmileandatinytear.bloggagratis.se där jag knappt skriver, inte för att jag skrivit mycket här heller men hade ändå bara 15st besökare igår när jag lagt upp inlägg..


Nog om det, har snart klassfoto.. urk.. Jag hatar det verkligen, finns knappt något värre (i min I-landsvärld) att utsättas för. Jag skall helt enkelt inte vara med på foton, det blir aldrig bra! Blä, det är i sådana stunder man funderar på att ta sin första skolk, eller okej andra... Man mår endast dåligt av det, psykisk terror är vad det är! Folket till höger om mig är panikslagen då sminket är kvar hemma, vill säga orka men vänta det har jag sagt. Det jag menar är att allt bara blir skit helt enkelt.


Blir även smått galen över mina hörlurar till mobilen som bestämt sig för att vara jobbiga, iaf den högra som endast låter när jag vinklar huvudet lite till höger då jag sätter fast ploppen 1/6 från nedre delen på BH-bandet. Japp exprimentera är vad man gör, nu verkar det dock inte fungera. Därför tänker jag nöja mig med den vänstra, roligt att det blev tyst när jag skrev om den vänstra. Var som tur var pga ett hidden-track! Räserbajs kan verkligen skrämma en ibland.. 


Hm, hejdå folket nu ska jag öva på word battle eller något annat spel. Ja HARÉ helt enkelt!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards