Turtles and Cucumbers

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Anna - 9 september 2009 19:59

Tjenixen folket, idag fick jag göra fästingpremiär. Hittade en grymt stor fästing på Theodors nosparti, har faktiskt aldrig sett en sådan stor förut. Typiskt fästingar att gömma sig där det är lång päls! Känner mig stolt över min insats, Theo tyckte knappast att det var roligt men det får han faktiskt ta. Oj, nu lät det som om att jag tyckte det var roligt. Det gjorde jag inte, hade brottningsmatch med Lunkentussen innan han gav sig.

Man tycker att han borde ha varit tröttare med tanke på långpromenaden jag och Lotta gick med han.


Från det ena till det andra, kommer ni ihåg Marielle? Hon med Samojeden, måste säga att jag känner mig riktigt smickrad då hon kommer och frågar om råd, om råd till MIG! Mycket glädjer litet barn, som jag brukar säga men det känns faktiskt roligt att någon litar på en ^^ Nödvändigt för er att veta men har man lite att skriva om så är det detta man får dra med. Tänk bara att jag skall försöka skriva ett till inlägg på den andra bloggen!


För att hoppa lite mer då så kan jag avslöja en rolig grej, FRÅGA OLLE DOKUMENTÄREN är ikväll! Snacka om vad jag saknat att se Olle i rutan, roligare med programmet Fråga Olle förmodligen men va faen det är Olle!

Hm, nu vann tydligen Sverige mot Malta.. Jaja, då blir det väl Idol nudå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards