Turtles and Cucumbers

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna - 7 september 2009 18:17

Hej på er, nu har det uppstått ett problem. Har fått papper om ämnen som finns att välja till IV denna termin. Dessa skall vara klara tills imorgon pga att första IV är på fredagen, såklart finns det inget jag vill ha!

Fysik A kan jag inte börja med än, tänker förmodligen köra det med NV1:orna, Kemi A är det bara jag som vill läsa därför går inte det. Vad har jag då att välja? Jo följande ämnen...

Blomsterbinderi 50p - IN MY ASS, ni får inte ens en beskrivning av den..

drott och hälsa B 50p - Hoppas att namnet redan nu gjort så att ni förstår vad ämnet handlar om.. Vem vet, kan vara roligt

Ledarskap innom lek och idrott 50p - Även denna säger förhoppningsvis mycket om sig själv. Verkar dessutom ganska roligt

Körkort på schemat 50p - Får jag inte välja

Praktiskt jordbrukskunskap 50p - Nja, då måste jag ev. ut till en människas gård och skämma ut mig.

Fritidskunskap 50p- "Kursen skall utveckla kunskap om och förståelse för begreppet fritid ur ett historiskt, kulturellt och internationellt perspektiv. Kursen skall ge kunskap om fritidens betydelse för individ, grupp och samhälle. Ett mål för kursen är även att utveckla förståelse av hur fritiden kan ge människor möjligheter till självförverkligande och meningsfulla relationer men även hur fritidsvanor kan utgöra hinder för människors livskvalitet." Verkar vara en helt okej kurs, mycket i ett och samma ämne!

Arbetssätt och lärande 50p - Jao då

Jägarexamen 50p - Även denna.. IN MY ASS!

Ridning 100p - Hoho, den gubben går vi inte på!

Trädgårdsplanering 100p - Nja, har bildat någonslags fobi för trädgårdar.

Som ni ser är det inte de bästa kurserna för mig som vill läsa vidare.. Något förslag på vad jag ska ta? Svara fort då jag behöver hjälp med denna punkt! Om ni vill veta mer om något ämne kan ni väl kommentera så lägger jag till det i inlägget då.

Glada nyheter BTW nyckeln har kommit tillbaka till mig! Verkar som om att jag slängde i den i min väska tillsammans med hårspännet, jag som var så frustrerad över det igår alltså. Borttappade nycklar är inte min grej!

Ännu en BTW till er folket! Kolla på Roastningen av Björn Gustafsson ikväll på 5:an! Inte för att det är Björn utan pga av André Wickström <3, Magnus Betnér <3, Soran Ismail <3 och David Batra (ett litet hjärta). Ska bli grymt roligt att se, Petra Mede och Özz Nüjen är med de också. Jo och Björn såklart han är med även han.


Grattis till mitt folk som fyller år idag! Ja, det var väl allt tror jag...


HARÉ GÖTT FOLKET!

Av Anna - 7 september 2009 13:42

Dags att skriva här nudå, har precis skrivit ett kort inlägg i den gamla bloggen. Kommer att bli lite småjobbigt detta.. Som jag avslutade det förra så kommer jag ha hund-lektion idag, YOUPIE! not.. Theo kommer säkert vara värsta "skiten" igen och beté sig som en jag vet inte vad. Han har redan nu idag varit lite upp och ned på det där. En svart spetsblandning på skolan var inte rolig, den verkade inte vara så förtjust i Theo heller men någonting säger mig att Theodor börjar hetsa lite väl nu.

Pga detta var jag lite smårädd om vad som skulle hända när Theo skulle träffa sin nya cellkamrat Kito (skitsnygg Samojedhane, VILL HA!) då vändningen att gilla alla tycks blivit hata alla hanhundar.
Tro det eller ej så tycks det iaf fungera riktigt bra mellan dem, svansviftningar och lite småskutt. Vi bestämde oss att gå en promenad då det kom någon liten morrning från Kitos sida. Därefter gick de bredvid varandra hur bra som helst, vi stannade upp så att de fick lukta på varandra, började gå och så fortsatte det ett tag. Tillslut kom vi till hundgården där de tillslut släpptes lösa för att leka. Här blev det lite dominans av Kito, vilket inte Theo gillar så då sade Lunkentussen till.. Bra eller dåligt? Jaja, därför satt vi Kito i hundgården bredvid, såklart började de leka via gallret.. Tror att de kan sitta tillsammans imorgon, ska kolla med Marielle om vi skall ta en till promenad idag. Oj, börjar

HARÈ

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards