Turtles and Cucumbers

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Anna - 15 september 2009 18:21


R.I.P Patrick


  

Du kämpade i hela 20 månader och förlorade aldrig hoppet, kommer inte bara minnas dig som en underbar skådelspelare utan också en äkta kämpe!


 

Av Anna - 15 september 2009 17:07

Idag var en såkallad tabbe-dag. En dag som går ut på att göra bort sig totalt!
Började dagen med att lägga fem ägg i byxfickan som tillhörde våra skrattduvor, dessa skulle slängas vilket jag också var på väg att göra men tydligen måste jag ha ångrat mig för tio minuter senare känner jag att det börjar bli blött och kladdigt. Äggen hade gått sönder! Detta gjorde att nyckeln blev mysig och kladdig den också, att jag hela tiden lyckades stoppa ned handen där gjorde inte saken bättre..


Tur som man hade var att jag lyckades klara av UF utan något större misstag, lät visserligen som en telefonsvarare när jag ringde till olika företag men tja.. Folket omkring mig fick sig ett gott skratt.

Därefter lunch, matmisstaget numero 1, att äta vegmat. Fick wannabe plasthamburgare till mat, YOUPAS!..


Matten var väl inte farlig, snarare innan den då jag råkade sjunga "lite" för högt till musiken jag lyssnade på, det är tydligen inte så enkelt att sjunga lågt när man lyssnar via head-set, en läxa för idag!


Orientering.. behöver jag säga mer? Inte min starkaste sida iaf, vilket blev bevisat idag då jag och Sandra gick lite smått vilse i skogen. Det är faktiskt grymt svårt att hitta en liten grön lapp i utkanten av ett hygge, uppsatt på ett träd när det är myrmark, vanligt vatten och en massa stenar runt omkring. Spec när man den skulle sitta i närheten av en sten, fanns som sagt var många stora stenar... Vet inte hur många gpnger jag snavade på dem och halkade till vid mossan, Plus här var att jag hittade kantareller! Slutade dock med att jag hittade en myra i fickan.. Cool


Matmisstag numero 2, att äta vegmat. Fick något som såg ut som myrägg, bytte därefter maträtt till pyttipanna med lingonsylt *tummen upp*


Det var den dagen, tänkte skriva om extremvänsterns misshandel på en SD. Har dock kommit fram till att mitt inlägg blivit på tok för långt så det lär väl komma en annan dag eller senare ikväll.


  

Turtlesvscucumbers




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards